Hati yang terluka...

Terluka lagi hati ku...
Kau masih x memahami hati ku...
Susah sangat hati ini di mengerti olehmu...
Hampa...kecewa....dan terluka...
Kau pentingkan hati orang tuamu
Mungkin hati seorang isteri tidak penting bagimu wahai suami ku...
Salahkah aku memohon darimu jangan biarkan hak aku dimiliki oleh orang lain...
Sanggup kau biarkan harta kesayangan ku kau bagi orang yang benci akan isterimu
Sehingga kau apaikan apa perasaan ku kau tipu aku ..
Hati ku luka olehmu..
Jika tiada sikap berani untuk mu terus terang dengan ku... sampai bila2 pun aku aku terluka oleh penipuan mu...
Aku tidak menghalang jika aku di beritahu
Aku bukan la kejam seperti mereka yang sanggup pisahkan kita dahulu...
Aku tau aku faham...aku ada hati yang tidak sekejam mereka...
O tuhanku...hanya kau yang tahu naluri hati ini...
Pelihara la lidahku dari kata2 nista
Peliharala hati ku berkata2 yang tidak nyata
Lindungi la aku,anak dan suamiku dari perbuatan jahat dan ilmu2 jahat orang2 yang benci akan aku
Ya tuhan...aku tidak ingin terluka lagi...
:(

No comments:

Post a Comment