World Walking Day

Jom Jalan beramai2 bersama saya...





Aktiviti berjalan kaki anjuran nestle ni menjemput anda semua menyertai peraduan yang sihat untuk anda…apa tunggu lagi jom la daftar…semuanya free tau !!!
Untuk maklumat lanjut sila layari :
Ini ada saya capture iklan pendaftaran kt sini, kalo tak jelas tu layari la link di atas tu ya..
Saya ikut bersama suami hehe..jom la jangan tak ikut ok…jumpa anda di sana..PEACE NO WAR! And Good Food Good Life…
























Ni hah…gambar yang saya capture dari pdf fail…jelas ke tak..kalo tak Nampak layari link yang telah saya bg diatas tu…

 















Yang ni plak…aturcara majlis bermula seawall 5.30 pagi untuk penyerahan kemeja T…hahh free tu dapat baju .. lagi ada aktiviti face painting ada cabutan bertuah lagi di akhir program…tamat jam 11 pagi..
Kejap je kan…so apa nak fikir panjang2 ikut k..Rugi la kalo tak join benda free macam ni..ok saya nak pegi daftar dlu..
 

No comments:

Post a Comment